.

.

fredag 26 oktober 2012

Stängning

Dagens ofrivilliga frisyr ; )
Jag har blivit flätad av barnen på jobbet.
 
 
Jag fick stängningen på jobbet idag men det känns inte som det gör något. Micke plockade upp mig när jag slutade så åkte vi till mamma och pappa och hämtade Robin, Leo och Tuffs och åkte hem och lagade snabb middag, snabbmakatoner och köttbullar till dom och yoghurt till mig. Jag provade att äta soppa till middag i går för jag blev så sugen på nåt som var mera likt mat men magen slog knut på sig själv efteråt så idag har jag hållt mig till yoghurt igen.
Efter middagen hade vi rejält redagsmys och firade att det var lov. Vi åt bullat, munkar och vaniljmunkar. Bullarna var supertorra fast dom var nyköpta så jag åt bara vaniljmunkar. Det tyckte magen var okej.



vises


 

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)