.

.

söndag 14 oktober 2012

Söndag



Robin gillar att plocka löv och jag berättade att jag en gång torkat vackra löv och satt i en vas och då ville han göra likadant så vi torkade hans löv och satte dom i en vas på köksbordet.
Jätte fint och väldigt höstigt.



Vi har barit himla duktiga idag eller tråkiga :)
Killarna har städat vardagsrummet som såg ut som en krigszon jag har tvättat ytterligare en maskin (vet inte hur många jag har kör de senaste dagarna) färgat utväxten och rensat avloppet i handfater (fy f*n vad det är äckligt).
Nytto söndag :)
Nu är killarna hos grannen och leker lite och jag slappar med en kopp kaffe och ett avsnitt av Alphas




vises

1 kommentar:

Anonym sa...

Verkligen nyttig söndag och halva dagen är ju kvar!

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)