.

.

söndag 7 oktober 2012

Sol och träning


Jag tränade rejält länge i morse, kändes som det behövdes efter den här veckans bull konsumtion.
Jag körde först 20 min cykel 20 på bandet sen ben och armar med hantlar. Jag var riktigt trött när jag var färdig så skönt att vara så där trött så det nästan gör ont i kroppen.
Efter en dusch så åt jag frukost på balkongen so gassade i sol, jag satt där länge och bläddrade i nya IForm och drack kaffe och upptäckte sen på eftermiddagen att jag tom hade fått färg i ansiktet.
Tuffs han frös så jag fick gå in och hämta hans väst :)
Sen när solen försvann från balkongen plockade jag undan alla utemöbler på baksidan och ställde undan parasollen. 
Slut på sommaren men hoppas att det kommer nån liknade dag då man kan dricka kaffe på balkongen.





vises

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)