.

.

måndag 22 oktober 2012

Ont i magen

Usch jag vet inte vad det är som händer, mådde lite olustigt när jag lämnade killarna  i morse sen gick jag hem och bytte om till träningskläderna och ställde mig på bandet men var tvungen att gå av efter bara någon minut då jag bara fick mer och mer ont i magen, nu ligger jag i soffan kallsvettig och har så ont. Hoppas det hinner gå över innan jag ska gå till jobbet, jag har ju ingen lust att sjukanmäla mig igen ..... dom måste ju tro att jag är rädd för att gå till  jobbet eller nåt så mycket som jag har varit hemma den här teminen.

Jag klippte håret i helgen nånstans mellan 5-7 cm det är så skönt att vara ny klippt :)






vises

3 kommentarer:

Lotte sa...

Fy fasen så fint hår du har♥ Nu blir jag riktigt avis haha
Ha en bra dag och hoppas du blir bättre i magen!!
Kram Lotte

Cissi - mamma till Emma och smurfen sa...

Inte kul med magont! Hoppas det lättar snart!

Michaela sa...

Tack :)

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)