.

.

torsdag 4 oktober 2012

Kanelbullens dag.

Tänk att det tom finns en dag då vi uppmuntras till att äta bullar..................
Förr tyckte jag att det var en underbar dag men sen jag allt mer har börjat störa mig på alla sötsaker som finns överallt (endast för att jag har ingen som helst självbevarelse drift att motstå)
Men jag har så klart ätit bullar idag, jag menar man stuntar ju inte i att fira midsommar bara för att man inte kan dansa eller hur ??? Och bullar inehåller väl inga kolhydrater eller kalorier ; )




vises


 

2 kommentarer:

sofie sa...

nej en bulle på kanelbullens dag hör ju till precis lika mycket som gröt på julen eller sil på midsommar!!

Linda-Mamma Till Alfred sa...

Jaaa haha nu lägger jag ned månaderna med...=)
Mmm snart får jag med kanelbullar;)

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)