.

.

onsdag 17 oktober 2012

Igår..

var en lååång dag.
Jag hade studie  dag på jobbet och började jobba 8.30 (annars börjar jag 13) så jag kan säga att jag var rejält  trött när jag kom hem 18.15 på kvällen.
 
 
 
Micke och jag  hade obligatoriskt tisdags mys och körde en favorit i repris...
Laxrullar med chilicremefraisch, Cambozola ost,  vindruvor, päron och vitt vin. Systemet hade stängt när jag kom dit så jag fick gräva fram en flaska vin ur skåpet vilket kändes som totalt slöseri med tanke på att jag drack 2 glas och Micke drack Fanta. Men men tur att det inte är ett dyrt vin men så gott ett av mina absoluta favorier.
 
 
När jag gick och la mig låg lilla Leo på madrassen på golvet brevid min säng och sov. Han är ju så galet söt så jag fick hindra mig själv från att väcka honom och mysa lite.
 

vises

1 kommentar:

Jannie sa...

Det där såg förbaskat gott ut!
Måste prövas någon gång!

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)