.

.

onsdag 31 oktober 2012

I dag är det halloween

jag hade faktiskt inte koll på det men dom sa det på bolibompa i morse
och ännu coolare var att när Leo ska spela sitt hockey spel så visar det  spöken pumpor och fladdermöss.
Vi började dagen redan vid 6.40 i morse och Robin frågade om vi inte kunde titta på tv i min säng och gosa som dom gjorde när dom var små (när dom var små och vaknade tidigt lät jag dom titta på tv i min säng så jag kunde små sova lite till) och det kan man ju inte säga nej till. När dom berättade att det var halloween idag så gick Robin och klädde ut sig till zombie och Leo var inte sen att haka på. Sen gick jag ner och tränade och det var då Leo upptäckte att det var halloween på WIIet också.
 
Sen har vi varit och spelat Badminton idag igen men idag blev Robin trött fort ♥ 
Nu äter vi blod pudding och vanilj och choklad munkar och tittar på Scoobedoo 2 passar ju bra en dag som denna.




vises

 

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)