.

.

tisdag 30 oktober 2012

Hotell Transylvanien

Å GUD vad bra den var.
Jag bara längtar till vi kan köpa den på DVD, det var det första Robin och Leo sa när den var slut, - kan vi köpa den och ha den hela livet??  : )
 
Nu har Micke tagit med sig killarna och åkt på innebandy träning även fast det är två timmar kvar bara så att jag ska kunna plugga engelska, jag vet inte om jag ska skratta eller gråta. Jag e tacksam för att Micke åker iväg med dom så jag kan plugga men nu börjar jag bli lite less på att hela tiden leta efter tid att plugga och inte bara kunna slänga sig i soffa och se på tv eller bläddra i en tidning.






vises


 

1 kommentar:

Cissi sa...

Vad kul!

Jag tror min son har sett den idag (han är utlånad) ;)

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)