.

.

lördag 27 oktober 2012

En lördags kväll hemma hos oss

 
 
Ja ... vad gör jag en lördag?? Jo, Micke kom hen straxt efter åtta,( han har varit iväg och kört folkrace hela dagen) då åt vi chokladmunkar från McDonalds och tittade på ett halft avsnitt av hollywood fruar sen somnade Micke i soffan och nu sitter jag och håller på med ett engelska arbete.
 
The History of English-speaking literature, vidrigt jobbigt, finns inget annat ord. Vi ska läsa om de olika erana i historinen och sedan välja ut två texter från två olika eror som vi ska läsa och sen ska vi jämföra dom på 4st A4. Det var nästan så jag började grina när jag började med den här uppgiften, men nu är jag igång och det går ganska bra. :)
men nu tror jag att jag ska gå och lägga mig, har jag tur tar Micke med sig killarna på fotboll i morgon och då får jag några timmar på mig då.
Jag kom på i dag att vi har höst lov hela nästa vecka och jag har längtat super mycket efter den här veckan och att kunna vara med killarna varje dag och göra massa roliga saker men som sagt idag på jag på att det innebär att dom är hemma 24 timmar om dygnet och jag har bara tre veckor på mig att göra allt det här...... så nu vet jag inte riktigt hur jag ska hinna, jag har lite panink om man säger så.



vises




 

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)