.

.

lördag 29 september 2012

Vilken seg dag

Den här dan har varit så jäkla seg, inte långtråkig utan seg.
Vi har hunnit med en himla massa men jag har varit trött och seg hela dan så därför har jag såsat runt i mina nya mjukis byxor för det e ju viktigta tt vara snygg när man e seg ;) och snyggare byxor än de här får man leta efter :)



dessutom fick jag under ett par leggins och det behövs om man ska sitta i ishallen och titta på killarna som tränar hockey.



När vi kom hem ifrån skridskoskolan  bytte killarna och till skjorta och sen gick jag och lämnade dom på kalas, oftast stannar jag men jag har aft huvudvärk hela dan så idag skyndade jag mig hem och la mig på soffan innan det var dags att gå och hämta dom igen, då gick vi till centrum och killarna hyrde fiml, denna gång blev det Rio, men jag tyckte inte den var så bra, speciellt inte om man jämför med snow buddies och madagaskar 2 som vi sett tidigare.
Vi grillade till middag men Robin och Leo var så fulla med godis och tårta från kalaset att dom knappt orkade någon mat alls, men när det var dags för filmen och lördagsgodis hade det som tur var gått över lite så dom fick plats med lite mer godis ;)

Micke har varit och kört folkrace hela dan så kom han hem vid 20 tiden duschade bytte om och gick igen så nu tänker jag göra slut på den här sega dagen och gå och sova 

vises

1 kommentar:

Tina sa...

Jättesnygga byxor! Hoppas söndagen inte blir lika seg som gårdagen var. KRAM!

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)