.

.

torsdag 6 september 2012

Vad e det för fel på mig ????

Jag vet att doktorn sjukskrev mig hela veckan och tyckte inte att det var konstigt om jag skulle vara sjuk resten av veckan men nu börjar jag känna mig hysterisk, jag har legat i snart 2 veckor och jag blir inte bättre, huvudvärk, ont i halsen, feber, yrsel och orkers lös. I dag har jag fått en ny symtom också (om jag skulle ha tröttnat på de gamla) det knastrar i nacken och i öronen ........



För att bryta detta gnällande lägger jag upp gamla bilder på min nya jacka, för att den e så fin :)




vises

5 kommentarer:

Busamedemla sa...

Krya på dig! INte roligt att vara sjuk så länge! =(

Snygg jacka! Och stort lycka till med dina nyttiga 30 dagar! Det kommer att gå galant! Heja!

Sara sa...

Tack för du tittade in hos mig ;) Mina bilringar älskar också kladdkaka, lite för mycket kanske ;)

Lotte sa...

Krya på dej!! Vilken snygg jacka ☺

ROXANNA - Kamp efter Cancern - Äntligen Mamma sa...

Hade ingen aning om att det fanns sådanat bröd att köpa. det var ett kanon tips för mig :D
kram till dig

Yohanna - tvåbarnskaos & måttminskning sa...

Åh fyyy, det var länge!! Har de kollat så det inte är några bakterier de kan bota då, de anser det är virus eller?

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)