.

.

tisdag 18 september 2012

Taco Tisdag och rygg ont

Idag är det taco tisdag, förr hade vi det jämt men nu är det länge sen, vi tappade den rutinen nu över sommaren då veckodagar inte e viktiga längre.
Micke och jag åt och tittade på Varg Veum när killarna hade lagt sig. 



Det har hänt något i min rygg, jag har aldrig haft problem förr på något sätt och så nu på eftermiddagen så helt plötsligt gjorde det ofattbart ont i ryggen, sen försvann det lika fort som det kom ända till jag vred på mig så nu när jag råkar röra mig på ett visst sätt så känns det som en kniv i ryggen och jag har faktiskt skrikigt rakt ut flera gånger när det har huggit till.  Undra vad det är ??
vises

3 kommentarer:

Linda sa...

Kan något ha kommit i kläm? En nerv eller så?

Något helt annat, alltid när jag kommer hit ploppar det upp en ruta och en "http://ehallin.blogg.se" kräver lösenord och så. Jag klickar bara bort den och det funkar ändå men det verkar inte som om det ska vara så...?

Hursom, krya på dig nu!

Jaana sa...

Inte roligt med ryggskott det är nåt som kommer direkt från helvetet :( Hoppas det blir snart bättre. Jag har haft liknande några ggr och det brukar gå över på några dagar.

Sara Gyllensten sa...

Gud så gott med tacos! Det får det nog bli imorgon tror jag! :D

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)