.

.

torsdag 27 september 2012

Småbarns liv

och det känns inte ens som jag har små barn.

Inatt och i går natt så har jag sprungit runt och sovit i olika sängar.
Igår:
Leo sover på madrassen i mitt rum , sen kommer Robin och e rädd för han har drömt en mardröm så för att slippa trängas med honom i min säng går jag in och lägger mig i Leos säng, det e Robin nöjd med för då e vi ju i samma rum och så. Sen vaknar jag av att Tuffs hoppar upp på mig, för då har han upptäckt att jag bytt säng och han är skit lycklig över vår återförening mitt i natten sen somnar jag om och vakanr av att Leo gråter och ropar mamma så jag springer in till honom tröstar honom och försöker få honom att somna om, då vaknar Robin och undrar varför jag har gått, då börjar Leo gråta igen så jag springer mellan dom till Leo tillslut sover ordentligt och sen somnar jag i Leos säng.
Inatt:
vaknar jag av att Leo kryper upp i min säng och jag förklarar för honom att han ska hämta sitt täcke och lägga sig på madrassen men det tog honom 150 år och massa gråt men tillslut så... sen kommer så klart Robin och e ledsen igenoch upprepningen av föregående natt börjar,  jag går och lägger mig i Leos säng somnar, vaknar av att Tuffs glatt upptäcker mig, somnar, vaknar av att Leo gråter men den här gången vaknar inte Robin så jag försöker ta mitt täcke och gå tillbaka till min säng igen men då blr Tuffs sur och börjar morra för att jag drar i täcket han sover på, undra vad det var med honom??? Men tillslut läggerjag mig i min säng med mitt täcke och sur hund : )

Jag känner mig som en zobie som blivit överkörd av en ångvält :)



vises

1 kommentar:

Linda sa...

Vilken cirkus! :-D Förstår att du är trött!

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)