.

.

tisdag 25 september 2012

Polo tröja och ny yoghurt.


I dag åkte tjockaste polotröjan fram, höll på att frysa ihjäl på skolgården i går trots att jag hade en tjock tröja.

Vi åt ju stark soppa till middag igår och så hade vi lite yoghurt i ( icas matlagnings yoghurt) super gott men så provade jag att äta den i morse som jag brukar med lite stevia och hallon i , inte lika gott.  Den var liksom gryning i konsistensen fast jag rört om länge, trist så jag tänker fortsätta med Arlas för den är verkligen bland det godaste som finns.

Nä dags att gå och jobba :)

vises

3 kommentarer:

Linda sa...

Den måste väl koka? Kan tänka mig att det inte var gott. :-D

Lottiz sa...

Hej!
Vill tipsa om en tävling inne hos mig där du kan vinna ett valfritt barnplagg. Var gärna med. http://lottizdays.blogg.se/2012/september/tavling-i-samarbete-med-alsklingsfrose.html

Tina sa...

Hej! Tack för kommentaren om vårt sovrum! Vad glad jag blir! Vilken fin blogg du har! Hit kommer jag fortsätta komma. KRAM!

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)