.

.

lördag 1 september 2012

Nytt projekt!!

man har ju lite tid att surfa runt när man ligger hemma och är sjuk och jag hittade något som jag verkligen gillade.


Klicka på bilden så kommer ni till deras hemsida.

Här kan kan ni läsa om hur det fungerar.

Men jag tänker inte gå med utan själv skapa ett liknade upplägg till mig själv även om jag faktiskt tyckte att det här faktiskt var ett humant pris, många tar tusentals kronor för att hjälpa folk och ska hälsa bara vara till för dom som är rika??

Jag börjar också i dag och tänker hålla på i 30 dagar.
Håller tummarna att jag blir frisk snart så jag kommer igång med träningen och att jag kan hålla mig frisk under dessa dagar så att det inte förstörs.

Jag tänker prova deras träningsprogram så fort jag blir frisk och se om jag gillar det annars så hittar jag på att eget liknande, huvudsaken att det är liknade kondition plus styrka 1 timme varje dag.
Deras träningsprogram hittar ni längst ner i det högra fältet i min blogg.

Men det här är ju också frågan om kost.
Jag tänker äta väl planerad mat utan godis och fikabröd i 30 dagar med ett undantag.
Jag kunde ju inte gå ut och äta på min födelsedag i förrgår eftersom jag var sjuk så det ska vi göra när jag blir frisk och då tänker jag äta massa banan med sirap och glass.

Jag tänker göra en seriös plan för vad jag ska äta och då främst LCHF och GI kost eftersom det är det jag gillar. 

Så Nu får får vi se hur det går....
Jag startar i dag med maten och så fort jag blir frisk så börjar jag med träningsplanen.
Nu ska jag väga mig och mäta mig och så får vi se .....



vises

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)