.

.

torsdag 20 september 2012

Min väska

Tänkt göra ett inlägg om min väska, bara för att det är en sån fin väska så att den förtjänar ett inlägg.

Som jag skrev förut är det så svårt att hitta den rätta men den här är i precis lagom storlek för att vara en liten väska. Annars har jag ju en förkärlek för stora väskor, tycker alltid dom är snyggare men insåg för några månade sedan då jag hade en pytte väska när Micke och jag gick ut och åt så dom följande agarna tog jag med mig väskan när vi gick någon stans och när jag hade stor väska gjorde jag inte det för den var alltid i vägen.



vises

2 kommentarer:

jonna mamma till Wilja sa...

Super snygg !! Ha ha japp de fick jag :)) så här bakas de hemma med =) Gott !! farligt gott!

Marit sa...

Tack för titten och kommentaren, jag kan inte annat än att hålla med ;)

Härlig blogg du har och vilka fantastiska killar!

Förresten, tårtan var god - men inte så god som jag hoppades, så du missade inget ;)

Ha en härlig kväll!

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)