.

.

onsdag 19 september 2012

Lilla Leo


Varje morgon mellan 8 och 8.30 så får 6 åringarna göra lite vad dom vill rita, göra sina arbetshäfte eller titta i böcker. I början ritade Leo (bilden) men på sista tiden vill han hellre titta i böcker och han vill inte att jag ska gå. Så imorse fastnade jag med Leo och några kompisar och läste 5 böcker innan jag lyckades smita :)
Sista tiden har Leo blivit så mammig på morgonen och han vill inte att jag ska gå, i början fick jag inte ens krama honom för att hans klasskompisar kunde sen nu är det tvärt om nu vill han ha - bara en puss till.....






vises

1 kommentar:

Unknown sa...

Tack för besöket inne hos mig !!! Kul med nya besökare ;0)

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)