.

.

torsdag 13 september 2012

Killarna är i skolan (som vanligt) och jag ligger i soffan och VILAR VILAR VILAR så jag kan gå till jobbet.
Tänk att jag aldrig blir frisk, när jag vaknade i morse var jag ännu sämre, nu har jag näsan tappat rösten.

 Det bästa jag vet i världen (förutom Robin och leo och tuffs och  ja ni fattar ) är kläder och nu ligger jag här i soffan och längtar tills jag kan ta på mig mina nya träningsbyxor som jag fick i födelsedags present av Micke.
Jag kan ju ha på mig dom i soffan men det e ju inte riktigt samma sak. : )


Det måste ju vara dom snyggaste träningsbyxorna i hela världen.


vises

2 kommentarer:

Sofie sa...

sv: Man måste steka plättarna ganska länge innan man kan vända dom. Men det måste vara gott att göra som du, i ugnen alltså:)

EvilElin sa...

Tack, tack, han är fin :)
Ja men visst är det konstigt att en förlossning som är så smärtsam ändå blir ett så gott minne! Även de timmar innan bebisen kommer ut, minns jag idag med skräckblandad förtjusning!

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)