.

.

tisdag 18 september 2012

Jag har gjort något


Jippie
Jag åkte med mamma och pappa till Farsta och passade på att gå in på Gina och titta på alla dom sakerna jag var sugen på och vet in vad??
Camoflage tröjan fanns där men inte byxorna : ( och inte den helgråa tröjan heller den skulle komma in så vi får väl se om jag köper den då men det blev iaf 
Den här tröjan (och camoflagen då) :
Jag tog den här istället för den med panthern på det var lite för mycket rött för min smak.
Jag inser att jag ser ut som en stor blobb på bilderna men det är väl inte tanken att den ska kombineras med att par harensbyxor ; ) utan tanken är väl snarare ett par svarta jeans.
Nu har jag krypit ner i soffan igen, tyvärr var det jobbigare än jag trodde med den lilla trippen som faktiskt bara tog en kvart i butiken (resten av tiden satt jag i bilen) önskar att jag kunde bli frisk lite fortare den stora planen är ju att gå och jobba på torsdag.


vises

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)