.

.

söndag 2 september 2012

Födelsedagspresenter.

Jag tycker att det är lika kul att fylla år nu när jag är vuxen som när jag var barn, jag tycker alla vuxna säger att de inte bryr sig om att dom fyller år längre, konstigt och tråkigt tycker jag.
Jag tycker det är underbart med presenter och i år var dom lika bra som vanligt :)
Av mamma och pappa fick jag en ny trådlös telefon UNDERBART nu slipper jag sitta på golvet i hallen och prata i telefonen.
Sen har jag länge velat ha små stekpannor, jag har bara stora och ibland vill man ju steka nåt litet också så jag fick två små TOPPEN.

Sen önskade jag mig en sån här mascara så får vi se om ögonfransarna växer eller om det bara är bluff :)

och sen fick jag en dusch tvål och jag har aldrig i hela mitt liv känt något som luktar så gott. (det var därför jag fick den för Leo duschade där en gång och då satt jag och doftade honom i håret hela dan.)



vises





2 kommentarer:

Jennie-Hemmafru sa...

Hej. Jag tycker också det är kul och att fylla år. Eller kalas över huvudtaget. Va kul att du tycker vi har det fint. Vi bor inte där men det är ett projekt som vi ska sälja snart =) Ha en fin dag!

victoria sa...

Åh, den mascaran är jag lite sugen på! Kan du inte visa före och efter bilder??? Mina ögonfransar ser ut som....ja, det är just det- man ser dem knappt :(. Kul att du tittade in hos mig, så jag hittade till dig :) Var fann du min lilla blogg egentligen? Sökte du på "chokladberoende, disträ mamma" eller nåt ;)
Ha det bäst, vi ses!!!
Hälsningar Victoria

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)