.

.

tisdag 14 augusti 2012

Vilken skräck upplevelse

I går kväll ligger jag jag i sängen och tittar på datan, jag ligger på sidan med täcket uppdraget så långt det gick.
Helt plötsligt ser jag något som rör sig i ögonvrån (man hinner ju tänka miljoner saker så fort) först tänker jag att det är mitt hår som blåser till, men varför skulle det börja blåsa helt plötsligt?? Då tänker jag att det e Tuffs men då borde jag känt tyngden av hans tassar. Jag ser (fortfarande i ögonvrån) hur något fingerlikt rör sig så jag skriker kastar av mig täcket och flyger upp ur sängen. Då ser jag att det är en långbensspindel just då kommer Micke och undrar varför jag skriker, jag försöker få upp spindeln på ett papper så jag kan kasta ut den men han e snabb. Micke tycker jag ska ta den i benet och slänga ut den ( men det får man ju inte för då kan man skada den) men ärligt så var det inte därför, jag VÅGADE inte och jag är INTE rädd för spindlar men den här liknade inte någon annan jag sett. Kroppen var pytte liten och satt i mitten av alla benen och den var lurvig och benen var svart och vit randiga så jag frågar Micke om den kan vara farlig så han skrattar och kastar ut den ( i benet). Jag hade så svårt att somna sen :) jag låg liksom och tittade över axeln och kände inbillade spindlar.

2 kommentarer:

Sandra sa...

Fy !!!! Spindlar är inte min favorit!

kaffehörnan sa...

Ops ops blev spännande att läsa
Hur man säger, kan tänka din panik.Man vet aldrig vad som händer
Tur du klarade av detta

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)