.

.

lördag 18 augusti 2012

Underbara grannar

Emma var ju i Turkiet för några veckor sedan och jag som varit på jakt efter svarta adidas kläder med rosa ränder höll på att dö när jag såg att det fanns både linne och shorts där. Ock så berättade Emma att det även fanns munkjackor. Förra veckan åkte våra grannar vägg i vägg också till Turkiet så jag frågade om dom ville handla åt mig och det vill dom såklart. Jag bad dom även titta efter en likadan munkjacka åt Leo som deras son och idag gick jag dit för att lämna deras post och hämta sakerna. Mina kläder var lika underbara som jag hoppades och Leos kläder också tyvärr fanns dom inte i Robins storlek. Dom hade även köpt Ninjago tröjor i present till båda killarna som hoppat omkrin av glädje här hemma. Dom sprang faktiskt dit och tackade så mycket helt på eget initiativ. Så nu dansar vi runt här hemma i våra galet snygga kläder.

Som sagt UNDERBARA grannar

1 kommentar:

Lotte sa...

Ååå jag ÄLSKAR din långarmade adidas!! Supersnygg! Va kul att du fick tag i en :-)
Ha en bra dag, kram Lotte

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)