.

.

fredag 3 augusti 2012

Nytt balkongbord

I tisdags så gav vi ju upp badandet och åkte till Bauhaus istället och köpte plankor mm till ett balkongbord.
Jag har letat balkongbort i flera år men alla bord som finns att köpa är antingen jätte små eller jätte stora och jag behövde ha ett som var ca 110 X 70-80 men det fann ju inte så nu har vi byggt ett och billigt blev det också. 170 kr sammanlagt inklusive vinkeljärn och skruv.
Jag blev 2 naglar fattigare då pappas skruvdragare var lite för stark så det ska jag fixa idag om jag orkar.

Igår invigde vi bordet till frukosten (det är bara då vi äter på balkongen, iaf iår då det är så kallt ute då vill man inte sitta där i skuggan på kvällen men på morgonen är det morgonsol) tom Tuffs var med och provsatt :)









michanhjrtan

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)