.

.

fredag 24 augusti 2012

Ja så har jag lämnat killarna i skolan sista dagen på denna invänjnings vecka.
På måndag får dom klara sig själva för då går jag tillbaka till jobbet, sitter i soffan och känner mig rastlös och obekväm, tror att det är för man vill passa på att göra lite egna saker då jag ändå är ledig från jobbet och det är några timmar tills jag ska gå tillbaka till skolan igen. Jag vill bara ligga i soffan och lata mig och titta på Dexter men ändå är jag så rastlös så det är inge kul att ligga i soffan.................  I lands problem.

Hade väldigt dåligt samvete mot Robin i går. Jag hämtade honom vid 15 på fritids och då var han ledsen och tyckte att allt var hemskt och undrade varför jag kom så sent.
När vi sen gick hem så släpade han fötterna efter sig och små snubblade hela vägen och då insåg jag att han är trött.
Jag tänkte inte så långt att pga hans muskelsvaghet så var han säkert jätte trött efter en så lång dag i skolan, men jag tänkte bara  på Leo och att det går ingen nöd på Robin för han var så glad över att komma tillbaka till skolan och träffa sina kompisar och i Måndags och i Tisdags så ville han inte gå hem (men då var vi bara dr i 3 timmar så då hann han inte bli trött).
Fy fan vad det samvetet gnagde hela kvällen.



vises

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)