.

.

tisdag 7 augusti 2012

Idag har jag rakat av Leos hår och ja gkan säga att det känndes i hjärtat och jag hade lite tårar i ögonen när jag rakade bort hans fina gyllene lockar, men det behövdes.
Först tänkte jag att han kan väl få va långhårig om han vill det, det är inget fel i det och många små killar e galet söta i långt hår men sista tiden har han bara sett ovårdad ut i håret så ja frågade om jag inte kunde få klippa honom?? förs såg han sur ut sen kom han på att jag hade rakat Robin så frågade han om ja kunde raka honom (och det e svårt han har så tunnt och fint hår) men jag sa att jag kan iaf försöka och så ville han såklart ha en stjärna i håret som Robin har.









michanhjrtan

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)