.

.

onsdag 29 augusti 2012

Hatar att va sjuk

Vaknade i morse och var ännu sämre än i går, hur e det möjligt??
Jag som var så förväntans full inför den här dagen..............

I morgon fyller nämligen jag och pappa år och eftersom onsdagar är min lediga dag så ska vi gå dit och fira.
Finns inget bättre än födelsedagar, (tror starkt att det beror på all tårta man får äta) och min är den bästa eftersom jag både får presenter men också får ge pappa presenter och han är världens lättaste att köpa presenter till för han är så tacksam och blir så glad för allt och även i år har jag hittat något jag tror e PERFEKT och som han kommer att uppskatta massor.

Men det e trist att fira när man e sjuk så det får bli ett snabb besök där tyvärr, och som sagt idag är det tom värre en i går, jag har världens frossa, ligger under en filt i soffan och bara skakar och ont har jag också ÖVERALLT i halsen huvudet kroppen, mår illa.
skit, hatar att vara sjuk.





vises

2 kommentarer:

evelina sa...

Oj vad spännande. Jag är nyfiken på vad din pappa fick. Jag tycker att det är så svårt att köpa åt min pappa och hans födelsedag börjar att närma sig. Hurra för prinsesstårta. Gotter!

Michaela sa...

Han fick en cd freestyle och 2 cd böcker till.

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)