.

.

torsdag 23 augusti 2012

Dallas

Är det inte så kul att DALLAS är tillbaka??
och att hela sverige drabbats av dallas hysteri??
Extra kul tyckte jag att det var dagen efter sverige premiären, då den viktigaste nyheten den dagen Varför är inte Pamela med i dallas??
På första sidorna och på löpsedlarna.
Alla människor i sverige undrade i tisdags varför inte pamela var med i dallas längre och så visade det sig att det var elaka Bobby som aldrig gjort en fluga förnär som inte ville att hon skulle vara med.
Personligen saknade jag också Pamela men tyckte nog inte att det förtjänade löpselar :)

Jag har ju fuskat SÅ KLART  eftersom jag upptäckte dallas på nätet för en tid sedan när jag låg hemma med halsfluss :) Men jag blev inte betagen av första avsnittet alls. Men jag får fortfarande rysningar gåshud och tårar i ögonen när de spelar vinjetten.
Jag är ju ändå uppvuxen med dallas så jg tänker ge den en chans till.



michanhjrtan

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)