.

.

tisdag 28 augusti 2012

Ännu en sjuk dag ....
Jag har legat i soffan HELA dagen och tittat på Dexter men det e lika bra att vila så jag kommer tillbaka till jobbet fortare och det finns ju inga måsten när man e sjuk ja förutom barnen och hunden och lite mat :)
Jag har såsat runt i mina favo rosa velour byxor, (Micke påpekade igår att jag inte använder dom så ofta längre men det har ju varit sommar) och en stickad tröja från HM, fryser som en galning, vet inte om det beror på feber eller kalla hösten.


När jag hämtade Leo idag så hade han bula i pannan och rivsår på både kinden och näsan.
( Syns superdåligt på bilden. )
Han pojke hade puttat honom i ryggen så han hade rammlat ganska illa.Jag vet att Leo kan vara hårdhänt och bråkig men det var ändå så tårarna kom när jag såg honom med alla såren. 






vises

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)