.

.

fredag 27 juli 2012

Vi har gjort så mycket saker.....

Vi har träffat konstiga figurer....

Vi har sett och  klappat djur, och tänk att Leo vågade stoppa fram fingrarna till en get igen :)

och en hel dag åkte killarna karuseller (Micke inkluderad )
Det var helt makalöst tyckte jag att Leo vågade åka den stora bergochdahlbanan med pappa tycker jag och jag höll på att kräkas när han åkte släng gungan (jävla unge) det var en fruktansvärd upplevelse att se sin lilla kille flyga så där högt i luften, då brännde tårarna i ögonen och igen sen men då av otrolig stolthet när Robin vågade åka masken helt ensammen. Pappa var och åkte bergochdahl banan med Leo så då vart Robin tvungen att åka ensammen om han ville åka och det gjorde han lite tveksamt först men sen höll han på att spricka av stolthet och sprang genast och ställde sig sist i kön igen.


och badat har vi gjort också så klart men vid 4 idag blev det så kallt så då gav vi upp och åkte hem.

Nu är vi hemma igen och Robin är tyvärr jätte ledsen över att vi åkt hem, han hade så kul och båda killarna älskar att sova i husvagnen. Det är faktiskt så jag känner mig riktigt elak för att vi åkte hem.
vises

1 kommentar:

Anonym sa...

hi dee hi michaela-michan.blogspot.com owner discovered your website via Google but it was hard to find and I see you could have more visitors because there are not so many comments yet. I have found website which offer to dramatically increase traffic to your site http://bestwebtrafficservice.com they claim they managed to get close to 1000 visitors/day using their services you could also get lot more targeted traffic from search engines as you have now. I used their services and got significantly more visitors to my site. Hope this helps :) They offer most cost effective services to increase website traffic Take care. Mike

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)