.

.

tisdag 31 juli 2012

Dagens mat


Fortsättter med mat dagboken, känns lite som ett tvång vissa dagar men det är lika bra känner jag, både för egen koll men också som en pekpinne och ett facit över hur mycket onödig skit jag stoppar i mig.
I dag blir det inga kort för jag har varit för upptagen hela dagen för att slita fram kameran varje gång jag äter plus att mina föräldrar skulle tro att jag var en komplett idiot om jag började fota min mat.

Frukost: samma som vanligt, egen yoghurt + kruskakli och physullium frön och kaffe.
lunch: 2 lchf mackor med 4 ostskivor och kaffe.
mellis?: skyr
Mellis igen??: massa ost och skinka + lchf choklad och 3 gröna grodor. Jävla gröna grodor dom är som en drog, (undra om det e knark i dom???)
Middag: 2 lchf mackor, räkor aioli, 4 ostkex cambozola ost vindruvor, 1,5 glas rosé.

Njaaa ite helt lchf/gi men ganska bortsett från grodorna, vinet, kexen och ja vindruvorna som tydligen inte är tilllåtet upptäckte jag i förrgår (skit  äääälskar ju vindruvor) ............



vises

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)