.

.

onsdag 13 juni 2012

Skolavslutning

Idag var det Robins första skolavslutning.
Heeeelt otroligt.
Hur kan tiden gå så fort, jag minns hur rädd jag var i höstas för att han inte skulle klara denna stora förändring (Robin har väldigt svårt med förändringar, stora som pytte små). Året har gått galant utan några större svårigheter utan snarare massor med nya erfarenheter och kunskaper, både i skolarbetet men också med kompisar och rent motoriskt.
Först hade dom avslutning på skolgården och Leo höll på att dö av uttråkning.
Tack och lov sa han när det var slut :) Unge.
I klassrummet sjöng dom två sånger för oss och sedan fick de gå fram och hämta ett intyg och krama fröknarna.
Efteråt fick alla barn glass och jordgubbar på skolgården.
Robin gav blommer till fröken men ja tyckte mest att det var pinsammt. jävla jävla skit ica. Jag var där i går kväll och köpte några buketter med rosor som jag gjorde bladbuketter av till fröknarna och i morse hade hälften vissnat totalt.


Photobucket

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)