.

.

onsdag 20 juni 2012

Sista dagen...........

Leo hade skjorta dagen till ära. Det bestämde han själv redan i går kväll : )

Han delade ut presentkorgarna till fröknarna som blev jätte glada. En av dom var inte där och hon är Leos favorit och ansvarsfröken så vi ska gå dit på måndag och ge henne hennes korg.

När jag kom och hämtade Leo på eftermiddagen hade en av fröknarna som är lite extra förtjust i Leo tagit ett kort på sig själv och Leo och skrivit ut från datan och sedan skrivit att vi skulle ha det så bra och så och satt på Leos hylla för hon hade redan gått hem för dagen.
Då kom det lite tåtar : ( Det var så fint så jag ska köpa en ram och sätta det i.

Sen har vi firat hela kvällen... sista dagen på dagis/fritids och att nu är det sommar lov
Killarna fick hyra film i centrum (det har de aldrig fått göra förut men frågat några gånger när jag hyrt film) så klart blev det tecknade spiderman jag som hoppades på nåt annat men den var bra.
Sen när vi kom hem fick de varsin present Trashpacks Robin blev så himla glad.
jag frågade om det var en bra present?? -Föör bra svarade han och hoppade runt : )
Så efter maten tittade vi på Spiderman och åt tårta.
Och nu ligger vi alla i våra sängar.
Photobucket

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)