.

.

tisdag 26 juni 2012

Lite av varje

I morse gick killarna och jag hem till mormor och morfar, jag och morfar alltså min pappa skulle åka och köpa målarfärg till killarnas picknick bänk som blivit ful och sliten på vägen dit stannade vi och provade på en "cykelpark" eller vad man nu kan kalla det. Robin följde med oss och köpte för och vi passade även på att prova cyklar till honom och skor men vi köpte inget förutom färgen. Det är sjukt vad barn cyklar kostar vi hittade 2 st en kostade 4500 och den andra 6000 nånting, helt sinnessjukt tycker jag. När vi kom hem åt vi en snabb lunch Kvarg och bär till mig, och  sen hjälptes vi åt att måla allihopa

Leo har inte skadat sig, det är inte därför han har virat in huvudet i toapapper utan han är en ninja. :)

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)