.

.

fredag 8 juni 2012

Jag har halsfluss.

Lägger i en bild på söta Tuffs så blir inte inlägget lika deprimerande.

jajamen det kan ju tydligen få trots att jag opererat bort halsmandlarna. Kan nog säga att operera bort dom har faktiskt inte gjort nånting bättre snarare tvärt om eftersom dom har förstört mina smaklökar.
Men just nu är jag glad att det är halsfluss för nu ska jag äta penecillin och sedan blir jag förhoppningsvis frisk.
I natt hade jag så ont att jag vill gråta som en bebis men jag hade faktiskt FÖR ont så jag kunde inte ens gråta, tog en alvedon och en ipren men dom hjälpte inte alls. Sen låg jag och hade sån fruktansvär ångest över hur jag skulle få Robin och Leo till skolan och dagis om jag mådde så här på morgonen. Tack och lov hade det lagt sig lite så med en ipren kunde jag ta mig dit och sen  till doktorn. Vaknade nu och tabletten har gått ur kroppen och fy jävlar säger jag bara, ligger och väntar på att nästa ska börja verka. Har säkert rättar ett 20 tal stavfel redan så nu ska jag lägga mig och blunda ist.


Photobucket

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)