.

.

lördag 30 juni 2012

Vaknade i morse av att Leo skrek ett sånt skrik som får blodet att isa sig och han slutade inte helle, sen stämde Robin in och srek han också lika hysteriskt  -mamma kom kom kom så fort du kan mamma mamma. Kan ju säga att jag sprang för livet... När jag kom ner står Leo med snoppen i handen och bara gallskriker. Efter mycket om och men lyckas jag inse att det bara var förhuden som åkt upp och det gick att rätta till fort och smärtfritt men Leo var så rädd att jag trodde att han hade ont och när jag ville titta skrek han bara ännu värre.  Ja dessa små upptäckter :) Slutet gott allting gott eller nästa iaf nu vågar han inte kissa utifall att det ska hända igen :(


Här regnar det idag men vi har ju faktiskt haft sol i två dagar så det är lika bar att det regnar idag så vi inte blir bortskämda och börjar inbilla oss att vi ska få sol på vår semester/sommarlov. Det vore ju dumt.
Men regn är inte så dumt ändå, här har vi storstädat idag. Måste ta tag i mitt sovrum någon dag men jag orkar inte.... ag har tömt ut halva klädkammaren i jakt på Leos foppatofflor och nu vill jag inta bara kasta in allt igen utan sortera och trava det snyggt men hur lockande är det att ta tag i det.??
Vi är ensamma idag eftersom Micke är iväg och kör folkrace (i regnet stackaren) för oss är det nästa lite tur att det regnar för annars hade vi velat åka och titta på honom och det finns ingen som kan skjussa oss dit så vi kan inte.

Idag kör jag på rosa, det piffar upp denna trista dag.
Tröjan är från HM och kostar 39:- på barnavdelningen : ) Jeansen också HM




vises

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)