.

.

måndag 4 juni 2012

Fullare än fullast

Världens snyggaste skjorta eller hur :)
Har aldrig varit en skjort eller blus människa men på sista tiden har jag börjat ändra mig.


Jag har varit och jobbat idag, det var så kul men det tog verkligen alla krafter. Sista halvtimman på jobbet satt jag på en stol halft svimm färdig men nu är jag helt färdig :)
Känner mig galet full, det snurrar i huvudet och jag vinglar omkring, pulsen dunkar i öronen och hjärtat slår, killarna har precis somnat så jag tror att jag borde gå och lägga mig också :(


  Photobucket

2 kommentarer:

Lotte sa...

Skitsnygg skjorta!! Vart ha du hittat den? Jag tycker jag har klickat hem endel men de åker tillbaka lika fort :-( Hittar ingen som sitter bra.
Kram Lotte

Linda aka Javamorsan sa...

Snygg skjorta och den sitter ju hur bra som helst på dig :)

Men att du känner dig full låter inte alls bra. Hoppas det gått över!

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)