.

.

fredag 8 juni 2012

Från Mors dag med pappas solglasögon  : )

Skit också!!!!
Jag tror att kanske Lilla Robin har fått samma som jag.
Han började klaga lite över ont i halsen straxt innan han skulle gå upp och sova men ibland när han är super trött brukar han få ont överallt (säger han själv iaf) men några minuter efter att han lagt sig kom han och grät massor och sa att det gjorde ont i kroppen och utanpå på huden (och så har jag nu) så jag gav honom alvedon och la honom på madrassen i mitt rum (just nu sover han i den övre sängen i våningssängen för han och Leo har bytt lite och om han får ännu ondare kommer han inte kunna klättra ner i natt i så fall) då har jag också nära om jag behöver hjälpa honom i natt.

Åååå jag är riktigt rädd för hur den här natten ska bli med tanke på hur jäkla sjuk jag är, kan knappt röra mig ont i både kroppen halsen och huvudet och yr som ett fyllo så har man kanske en sjuk liten kille på kuppen då, det e inte lätt att ta hand om någon annan när man önskar att någon kunde ta hand om en själv. Micke ska iväg snart så sen är jag ensammen med killarna till säkert sent i natt.
Photobucket

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)