.

.

måndag 7 maj 2012

Vi har startat den här måndagen med glass, nej inte riktigt. Robin har studiedag idag så vi har varit och lämnat Leo på dagis (vilket gjorde mig lite sur, Leo har ju enorma problem med förändringar och vi har haft möten om det på dagis och så idag skyndar vi till dagis och gympan och när vi kommer dit så är de inställd gör två fröknar är på möte, så dåligt planerat och dåligt att de inte kan informera om det innan så man kan förbereda honom å denna förändring i stället för att tom spä p den som jag gjorde idag) men strunt i det. Efter det har Robin och jag hunnit med en skogs promenad, lek i en lekpark och en tur till centrum där han fick årets första mjukglass.

Eftersom vi hade sovmorgon så han jag cykla 30min och duscha innan vi gick till dagis för mig är det den bästa starten på dagen.

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)