.

.

måndag 28 maj 2012

Tjej film


Jag har legat ner bäddad i soffan idag (tyvärr sjukare än igår) och sett på riktig tjej film. Jag gillar att se amerikanska collage filmer, kul att se tjejer där den ena e snyggare än den andra, smink kläder frisyrer. Jag menar bara för att man är över 30 och fått två barn så har inte intresset för kläder smink och frisyrer försvunnit och sen är det kul att se dessa sorority houses som är så snyggt inredda så man blir grön av avund. Alltid kan man få nån ide gällande blommor gardiner eller färg på väggar.
Sorority Wars var bra, inte någon super film men bra när man är sjuk.
Photobucket

3 kommentarer:

Jennifer Sandström sa...

Krya på dig! Jag känner att jag också håller på att bli förkyld :(

Anonym sa...

Hej var såg du filmen ?? Den finns inte på swefilmer eller netflixs

Michaela sa...

förlåt sent svar men din kommentar hade hamnat i skräp filtret.
Den finns på flera sidor men jag tittar utan text, då blir utbudet mycket större :)

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)