.

.

söndag 13 maj 2012

Bara lite tankar...

Tänk att så fort man är frisk så glömmer man bort hur mycket man längtade efter att bli frisk när man var sjuk. Jag är ju sjuk ganska ofta så att ligga i soffan eller sängen och önska att jag var frisk är ett ganska vanligt fenomen för mig men som sagt när man väl är frisk så glömmer man bort att uppskatta det.
Tanken slog mig nämligen när jag funderade på vad jag skulle ha på mig på jobbet i morgon, de senaste dagarna har jag inte behövt fundera då jag bara har kunnat ha mjukisbyxor pga att jag haft ont i magen sen i onsdags men i dag har jag mått bra HELA DAGEN och då kände jag den där lyckan att YES DÄR SATT DEN = )
Jag har bytt träning lite de senaste dagarna då sätta sig på cyckeln inte varit så aktuellt, jag har hittat ett bra sätt att använda gummibandet......
Det har inte riktigt kommit till användning sedan jag köppte det men nu hittade jag en järnstång som går från golv till tak vid trappen så där drog jag den runt så jag har tränat BEN och ARMAR de senaste dagarna. Nu tar det tyvärr emot att hoppa upp på cyckeln igen, men det är ju så att tränar man inte på ett tag så försvinner motivationen lite RUTINER ÄR BÄST.

Men titta, jag har ju tränat lite iaf =)












Photobucket

2 kommentarer:

Lotte sa...

Jag håller med dig, rutiner är bäst. Då blir det bara att man tränar, inte tänka efter så mycket☺ Jag har 4 dagar i veckan som jag springer på. Idag startade jag morgonen med att jogga 12km. Skönt efteråt!!
Ha en bra dag
Kram Lotte

Lotte sa...

Jag håller med dig, rutiner är bäst. Då blir det bara att man tränar, inte tänka efter så mycket☺ Jag har 4 dagar i veckan som jag springer på. Idag startade jag morgonen med att jogga 12km. Skönt efteråt!!
Ha en bra dag
Kram Lotte

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)