.

.

torsdag 5 april 2012

Mmmmm Middag


Vet ni vad det här blir??
Jo nämligen en av min favorit middagar.
Stekt eller grillat kött med grilld sparris (jag gör den i ugnen) och coctailtomater med Västerbotten ost (idag tog jag präst ost och det gick lika bra det) men man måste skynda sig att äta dom innan osten svalnar och blir hårt igen. Och så lite creme di balsamico på......
Mmmmmmmm   ljuvligt.

Det står 2-0 till AIK och killarna har precis somnat så nu ger jag upp och går och lägger mig, jag är så trött :)Men Längtar till i morgon.....
Vad vi ska göra då får ni veta i morgon.

Uppdate: Vad faaan tror ni inte det han bli 2-1 innan jag hann stänga av tvn. Bläääääää.  :(

Photobucket

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)