.

.

söndag 22 april 2012

Micke tog med killarna på fotboll


och jag stannade hemma och  fixade naglarna, dom såg för jäkliga ut.
Jag provade nagelstämplarna som jag köpte för ett tag sedan, först var det svårt men sen gick det bättre och bättre men det finns ändå en risk att trycket blir suddigt och det vet men inte förren man har tryckt det på nageln och då är det ju för sent. Sen en annan sak som retade mig var att jag ville ha ljus rosa blommor men ljusrosa färger är inte särskilt täckande och då syntes knappt trycket.
Men det var ändå ett bra och lätt sätt att göra mönster på naglarna och det finns ju oändligt massa mönster att välja på en bricka innehåller 7 st och jag köpte bara 2 av kanske 15 brickor så ni kan ju föreställa er = )

Photobucket

1 kommentar:

Linda aka Javamorsan sa...

Tid för egenvård är underbart!

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)