.

.

tisdag 24 april 2012

Jag har hunnit med lite av varje idag faktiskt. 
Vi hade möte 8.30 på dagis (ett uppföljningsmöte om hur det går för Leo) och kl 8 så upptäckte jag att dom hade dropp in på MVC mellan 8.15 och 9 och eftersom mina p piller är helt slut så kastade jag på mig kläderna och rusade dit, kom 5 minuter för sent till dagis men dom verkade inte sura för det.

Allt går jätte bra för Leo sen han kom tillbaka från påsklovet och jag har också känt att han mår mycket bättre nu.
Jag tror att det var min operation som fick honom ur balans och nu när han var hemma och fick massa tid med mig på lovet så tror jag att det hjälpte honom att lägga det dåliga bakom sig.
Vi bestämde att vi ska lägga en liten bok/block på hans hylla där fröken kan skriva om allt gått bra på dagis (om det har gått dåligt ringer hon mig) men det är bra att veta om alla dom saker han har svårt för (maten klä på sig osv) har gått bra eller inte för ibland säger han att det gått bra fast det inte gjort det och ibland när han säger att det gått bra så tror man honom inte eftersom han ibland inte säger sanningen.

Sötaste snutten = )

Photobucket

1 kommentar:

Madde sa...

Åhh ja sovmorgon är grejer det helt underbart och verkligen behövligt ibland. :D

kramar.

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)