.

.

tisdag 3 april 2012

Inte min dag...

Det är verkligen inte min dag idag. Jag är så arg att jag skulle kunna gråta. på riktigt.
Först är dom här och ska byta takfönstret men efter en stund inse de att det inte är bygg  som dom trodde så dom får nog komma tillbaka en annan gång, men dom vet inte än. Då har jag stått och tömt hela badrummet på morgonen, så isåfall är det bara att bära tillbaka allt igen.

Sen kommer någon gubbe från hyresvärden och ska titta på kylskåpet som är trasigt. Öppnar frysen och frågar
 -vad felet är?? -Det där är frysen svarar jag.
han öppnar kylen och känner på allt och säger att
-den är varm så det är nog termostaten som är trasig,- men den har ju varit urkopplad sen i lördags säger jag så det är klart den är varm.
-Vart kopplar man ur den då frågar han,- inte vet jag svarar jag, Jag menar hur ska jag veta ?? jag var inte ens hemma!!
Nu ringde han och berättade att man måste vara två för att dra fram kylen och att kontakten kanske sitter på baksidan. Så dom kommer och gör det på eftermiddagen men jag kan inte sätta nyckel i tuben eftersom han är hundrädd. Vilken tur att jag bestämt att pappa skulle vara här eftersom dom byter fönstret.


Nu lägger jag mig och gråter vi hörs.
Photobucket

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)