.

.

onsdag 11 april 2012

Hej och God Morgon

Jag har tränat på morgonen, vad det ger endorfiner...... Trots att vi vaknade till detta eviga regnande för säker 780 dan i rad så blir man genast gladare av att träna. Jag kör 30 minuter varje dag, vet inte om det är lagom eller så men det känns bra och lagom långt. Både för vad jag orkar men också tidsmässigt, det är alltid något som ska göras :) och i måndags fick jag hoppa träningen helt för vi diskuterade vad vi skulle göra under dan och när vi väl bestämt oss så behövde killarna frukost och så var det dags att ge oss iväg.


Photobucket

1 kommentar:

Natti sa...

Hej! VAd duktig du är som tränar varje dag. Vad tränar du för något?

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)