.

.

måndag 23 april 2012

God morgon god morgon


Här hänger regnet i luften som vanligt. När ska vi få lite sol och värme ??
Jag har varit på en liten Powerwalk med tufft på morgonen och tränant Biggest Loser och brönnde sammanlagt bort 352 av dom kalorier jag tryckte i mig i går. (jag fortsatte äta muffins och bullar till jag gick och la mig i går)

Idag fyller micke år så vi får se vad vi hittar på för skoj . Himmla massa födelsedagar nu, mamma fyller år nästa fredag och jag vet inte alls vad jag ska köpa, hon e sååå svår att köpa till :(

Nä nu är det straxt dags för lunch och sen jobb.
Längtar till i kväll när killarna får ge micke hans presenter, hoppas dan går fort :)

Photobucket

3 kommentarer:

Sandra sa...

Du är så duktig som tränar så bra! Är avis på dig, här har vi hamnat i djupaste sockerträsket!

HappyGift sa...

'Råkade' se att du inte vet vad du skall köpa till din mamma på hennes födelsedag - Kan tipsa om en Happy Gift (på www.happygift.se). Det är många som skickar presenter till sina mammor :)

Vi ser till att du har den hos dig innan hennes födelsedag.

Michaela sa...

Å tack så hemsk mycket för tipset :)

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)