.

.

måndag 2 april 2012

Djävulen flög i mig


Djävulen flög i mig i dag och jag vet inte ens hur det gick till.
Jag gick in i personal rummet och  där stog en tårta kvar sen något fika och jag tog en liiiiiten bit, och jag KÄNDE SMAKEN och den smakade ljuvligt och DÄR gick det åt skogen en liten bit till..... en liten bit till...... en liten bit till.....
Ja ni fattar (?) det fanns inget förnuft men jag tror att det var den extrema lyckan över att det var gott vet inte HUR länge sen det var som jag kände smaken på ett bakverk.
Ja vad ska man säga ?? Ren galenskap :)
Men men i morgon är en ny dag eller hur ??



Photobucket

1 kommentar:

Lotte sa...

Nångång måste man väl få synda lite ;-)
Kram Lotte

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)