.

.

lördag 7 april 2012

Den stora påskäggs jakten :)

Hej hopp på er som påskharen skulle ha sagt.

I går kväll satt jag och fyllde påsk ägg med godis och varsin Ben 10 leksak och en film.
24 ägg blev det sammanlagt
Jag tror att killarna hade jätte kul när dom sprang runt och letade dok skrek iaf av förttjusning.
Leo var så rolig när dom öppnade ägget med filmen då utbrast han.
- va?? Jag visste inte att man kunde få en Tintin film på påsken. (det ska bli jätte kul att se den med dom jag gillar verkligen Tintin)
Nu ligger dom och vilar och tittar på Hopp för Robin ville se en påsk film =)


Nu börjar det bli dags att göra oss i ordning för att åka till mormor och morfar. Sängen är färdig men den får ni se i kväll.

Glad påsk på er!!

Photobucket

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)