.

.

lördag 17 mars 2012

Vart tog den här dagen vägen??

Jag köpte en ny tidning i centrum, älskar hälsotidnigar. Så mycket intressant att läsa, tips mm


Det blev inte så mycket städat idag iallafall, tiden bara rusar iväg när man är ledig tycker jag. Vi gick och handlade efter Ben 10 i morse sen hem och fixa lunch till killarna och sedan vilade de i min säng. Det behövde Leo verkligen eftersom han vaknade kl 6 i morse och inte kunde somna om.Och medans dom vilade åt jag lunch och läste några bloggar. Sen fick jag galen huvudvärk så jag la mig på spikmatten i solariet ett tag. Sen var det dags att gå ut med hunden igen, springa till centrum igen för att vi glömde köpa en sak på förmiddagen sen spelade vi bandy, åt middag (jag åt chiliconcarne och sallad så detta är ytterligare en lyckad GI/LCHF dag) och efter middagen satte jag mig och fixade naglarna lite, (dom hade släppt nere vid nagelbanden, det gick fortare än det brukar, vet inte om något är konstigt i kroppen just nu då brukar naglarna hålla sämre) Och nu är det redan kväll och snart sovdags för killarna.(Leo sitter och gäspar och gnider sig i ögonen) :( Varför rusat dagarna bara förbi??





Photobucket





Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)