.

.

måndag 26 mars 2012

Vår vår vår vår

Aldrig trodde jag att vårsolen skulle skänka sån otrolig glädje.
Jag riktigt känner hur lyckan bubblar i kroppen när man vaknar och solen skiner på morgonen, jag blev dock förvånad över att det var 2,5- ute men med en tjocktröja och halsduk var det skönt med skinnjackan.


Det var visst flera som delade min lycka idag trots att både Robn och jag hade svårt att vakna i morse efter tt vi ställt om klockan, men Leo och Tuffs var på ett ståande humör och lekte hela vägen till dagis. Leo hade en kotte i handen som Tuffs försökte ta, och det var riktigt skönt att lämna in en glad Leo på dagis idag och inte som i fredags då han grät hela vägen dit och hade en dålig dag hela dagen.




Photobucket

2 kommentarer:

~ ♥ AnnKatrin ♣ ~ sa...

Kikar tillbaka ;))

Här lyser solen med sin frånvaro idag, men visst känns det att våren är på gång, med stormsteg, härligt ;)

Sandra, Colins mamma sa...

Tack jag har köpt dem färdigformade till hjärtan på icamaxi. Hoppas ni haft en fin dag.

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)